Takstolar med mera!

Hej hej hej alla alla!

Nu idag har vi äntligen fått upp takstolarna. Som vanligt lägger jag upp bilder som ni kan njuta av.

Dagen började med regn och äckel, sen blev det bättre och lagom till kranbilen kom var det faktiskt rätt så fint väder. Man måste ha tur ibland, men jag tänker att vi har haft rätt mycket tur så den kanske tar slut snart? Det vill vi ju inte.

Morgonen började i alla fall med att såga hål i taket för att takstolarna skulle passa, sedan skulle ännu en vägg resas för takstolarna att vila på. Imorgon kommer vi svalla taket. Pappen ska såklart på med.

När taket är tätt så kommer jag så smått börja riva ner det gamla taket. Bara så ni vet vad som väntar mig. Usch.

Men som sagt dagen har varit bra och nu är jag trött.

Håll till godo med bilderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0