Bygga ut

Första inlägget då!

Jag undrar om man kan byta typsnitt här någonstans? Skulle vara trevligt, känns lite svårläst med detta typsnittet.
Äh, kanske kommer på det en annan gång.

Har nu kommit in en bit i bygget, med förhoppningen om att jag ska uppdatera bloggen varje dag.
Lägger upp bilder på bygglovritningar.

Har dessvärre inga "före-bilder", alltså bilder på huset innan, inte förebilder som typ Michael Jackson och Martin Timell.

Bygglovet gick snabbt att få, jag var inne en gång innan vi började rita på huset och en gång efter för att se om något behövde kompletteras.
Detta kan jag varmt rekomendera eftersom du är väldigt delaktig och up-to-date om du checkar allting innan du gör fel.

När vi hade stämt av att det inte var så tokiga planer som vi hade så satte ritandet igång. Sen var det bara att lämna in.

När jag kom till kommunen andra gången för att se hur det gick så fick handläggaren en tydligare bild eftersom vi då kunde diskutera muntligt om saker på ritningarna.

Senare samma dag var bygglovet klart och godkänt. Det tog ca 1,5 vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0